Feliratkozás
0
A kosár üres
Összesen: Ft
Megrendelés
Water Card
Segítség
  • 10% kedvezmény hírlevél feliratkozóknak Részletek

  • Ingyenes kiszállítás 30 000 HUF felett Részletek

Kapcsolatfelvétel

Mielőtt felveszi velünk a kapcsolatot, nézzen szét a Gyakran Ismételt Kérdések között:

GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

1. Hogyan lehet ellenőrizni, hogy az adott termék kapható?

Ha az adott termék/szín/méret megjelenik az oldalunkon, az azt jelenti, hogy a termék elérhető és meg lehet vásárolni.

2. Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?

A rendelt csomag 2-5 munknapon belül kiszállításra kerül. Az esetek többségében 2-3 munkanap alatt teljesítjük a rendeléseket. Amennyiben a 2-5 munkanapon belüli kiszállítást rendkívüli okból nem tudjuk teljesíteni, felkeressük a Megrendelőt. A kiszállítás során a futárcégnél bekövetkező rendekívüli késedelemért nem tudunk felelősséget vállalni.

3. Van lehetőség személyes átvételre?

A webáruházunkban leadott rendelések kizárólag kiszállítás útján vehetőek át. Az esetleges visszaküldés is csomagküldéssel történik, személyes ügyintézésre nincsen lehetőség. Személyes vásárlásra üzleteinkben van lehetőség

4. Milyen módon lehet kiválasztani a megfelelő méretet?

Az adott modell termékoldalán, a képei mellett található egy "Mérettáblázat" gomb, amelyre kattintva megjelenik a vonatkozó mérettáblázat, aminek alapján ki lehet választani a megfelelő méretet. Ha ez a gomb nem található, akkor az összegyűjtött mérettáblázatainkat az adott kategória (női, férfi, lány, fiú) Kiemelt/Technikai adatok menüpontja alatt találja:

Női

Férfi

Lány

Fiú

5. Milyen úton szerezhetek több információt a kínált termékekről?

Ha nem találja elegendőnek a termékoldalakon feltüntetett információkat, lehetősége van kérdéseket feltenni a Kapcsolat menüpont segítségével, illetve az info@arena.hu e-mail címen keresztül.

6. Hogyan kaphatok kedvezményt?

Legyen webáruházunk törzsvásárlója. Rendelései összeadódnak rendszerünkben, és amikor eléri az 50 000 Ft összértéket, automatikusan 1 évig törzsvásárlónkká válik. A Törzsvásárlói programban 10% kedvezmény érhető el a szabályzatban feltüntetettek szerint. A hírlevelünkre való feliratkozás után email-en kaphat mindenféle információt a már meglévő akciókról illetve kedvezményekről. A hírlevélre feliratkozottak speciális kedvezményeket is kapnak, amelyről az adott hírlevelekben tájékoztatjuk őket. Ezért mindenképpen javasoljuk a feliratkozást.

7. Hogyan lehet rendelést leadni?

Rendelést kizárólag közvetlenül honlapunkon keresztül lehet leadni, ahol akár gyors, regisztráció nélküli rendelésre is van lehetőség.

8. Milyen elfogadott fizetési módok vannak?

- Online bankkártyás fizetés: az arra alkalmas bankkártya segítségével a megrendelést követően azonnal kifizethető a rendelés értéke a Simple fizetési rendszer segítségével (erre a felületre webáruházunk a megrendelést követően azonnal átírányítja a Vásárlót).
- Előre utalás: a rendelés leadásakor megküldött visszaigazoló e-mailben találja meg az utaláshoz szükséges információkat. Akkor küldjük ki a csomagot, ha az összeg megérkezik hozzánk.
- Utánvétel: a futárnál bankkártyával vagy készpénzben lehet fizetni a csomag átvételekor. Bizonyos pick pack pontokon előfordulhat, hogy kizárólag készpénzzel lehet fizetni

9. Csomagot küldenek külföldre is?

Csak Magyország területén belülre áll módunkban csomagot kiszállítani. 

10. Lehet a termékeket más színben is rendelni?

Minden elérhető színt feltüntettünk az oldalon. Ha valamilyen szín esetleg még sincs reprezentálva, akkor az azt jelenti, hogy az adott termék nálunk jelenleg nem kapható az adott színből. A Kapcsolat menüpont segítségével, illetve az info@arena.hu e-mail címen keresztül tehet fel a keresett, de el nem érhető termékekkel kapcsolatban kérdéseket.

11. Lehet végrehajtani változtatásokat a megrendelésben vagy a fizetési módban?

Amennyiben szeretné módosítani a kész megrendelést, akkor kérjük konzultáljon az Ügyfélszolgálattal. A rendelést visszaigazoló e-mail megérkezését követő 1 órán belül tudjuk biztonsággal feldolgozni a változtatásokat.

12. Lehetséges törölni a megrendelést?

Amennyiben a már meglévő megrendelését szeretné törölni, kérjük vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal.

13. Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?

A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésre.

14. Hogyan lehet érvényesíteni a termék visszaküldését?

Ha szeretné visszaküldeni a vásárolt terméket, akkor a küldeményhez csatolt visszáru nyomtatványt küldje el nekünk kitöltve a termékkel együtt. Nem kötelező az általunk ajánlott nyomtatványt használni, más formátumú nyilatkozat is használható.
Figyelem! Nem veszünk át utánvéttel visszaküldött csomagokat!

15. Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?

A következő címre teheti meg:

Arena Magyarország Kft.

1037 Budapest, Kunigunda útja 60.

16. Mennyi idő alatt érkezik vissza a pénz Önhöz a visszaküldött termékért?

A törvényi szabályozás szerint 14 napon belül. A gyakorlatban ennél jóval hamarabb megtörténik a visszafizetés ügyintézése cégünknél.

17. Milyen módon érvényesíthető a vásárolt termék reklamációja?

Reklamációjával kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken kereshet minket:

Arena Magyarország Kft.

Székhely (levelezési cím): 1037 Budapest, Kunigunda útja 60.

Telefonos elérhetőség: +36 1 436 0717 (Hétfő-csütörtök 9:00 - 14:00)

Elektronikus elérhetőség: info@arena.hu (vagy a Webáruház "Kapcsolat" menüpontjának segítségével)

Egyéb panasztételi lehetőségekről és a termékekre vállalt szavatossággal, illetve jótállással kapcsolatban az ÁSZF 8-as és 9-es pontja ad részletes tájékoztatást.

 

Kérdéseivel forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz. A kérdéseire 24 órán belül mindenképp válaszolunk.

Név (kötelező)
E-mail cím (kötelező)
Tárgy
Üzenet